Mazowiecki Menedżer Kultury - Konkurs
94Zamysłem konkursu jest upowszechnianie wiedzy o wyróżniających się i skutecznych rozwiązaniach zarządczych oraz promowanie ich autorów.
Laureat konkursu otrzymuje nagrodę w postaci dyplomu i nagrody pieniężnej w wysokości 15 tys. zł brutto. Wyróżniony w konkursie otrzymuje dyplom i nagrodę pieniężną w wysokości 5 tys. zł brutto.
Udział w konkursie jest bezpłatny.
Brane pod uwagę są dokonania z okresu od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2022 r.
Nagrody przyznawane są w dwóch kategoriach, menadżerkom i menedżerom instytucji kultury działającym na terenie województwa mazowieckiego:
1. dla których organizatorem są naczelne i centralne organy państwowe, Samorząd Województwa Mazowieckiego lub miasta liczące powyżej 100 tys.
mieszkańców;
2. dla których organizatorem są gminy bądź miasta liczące do 100 tys. mieszkańców lub powiaty, z wyłączeniem miast powyżej 100 tys. mieszkańców.
Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są w dwóch turach:
- od 31 lipca do 15 sierpnia 2023 r. - składane przez osoby inne niż kandydat/ka.
- od 18 sierpnia do 10 września 2023 r. - składane osobiście przez kandydatki lub kandydatów.
Zgłoszenia dokonuje się w formie elektronicznej przesyłając wypełniony formularz konkursowy.
Zgłoszenia kandydatek i kandydatów do konkursu mogą dokonywać:
- kandydatki lub kandydaci osobiście;
- organizator instytucji kandydatki lub kandydata;
- pracownicy instytucji kandydatki lub kandydata;
- organizacje społeczne współpracujące z instytucją kandydatki lub kandydata;
- mieszkanki i mieszkańcy miejscowości lub regionu, na terenie którym działa instytucja kandydatki lub kandydata; w grupie min. 10 osób;
- laureatki lub laureaci poprzednich edycji konkursu;
- rady seniorów, uniwersytety trzeciego wieku, rady młodzieżowe i inne organizacje;
- inne instytucje kultury.
Konkurs został podzielony na dwa etapy:
Etap 1: Na podstawie zgłoszeń, w każdej kategorii zostaną wyłonione po 3 osoby, które przejdą do następnego etapu;
Etap 2: Wizyta co najmniej trzech członków Kapituły konkursowej w instytucji kandydatki lub kandydata. Następnie odbędzie się posiedzenie Kapituły konkursowej, gdzie wyłonią zwycięzców konkursu na podstawie określonych kryteriów.
Planowane ogłoszenie wyników konkursu:
- Wyniki Etapu 1 - do 10 października 2023 r.
- Wyniki Etapu 2 - do 31 października 2023 r.
Laureaci i wyróżnieni w konkursie zobowiązują się do współpracy z Instytutem w celu realizacji materiałów służących upowszechnianiu i prezentowaniu nagrodzonych rozwiązań. Zobowiązani są również do uczestnictwa w gali rozdania nagród, która planowana jest w grudniu 2023 r.
Zobacz także
(START: 20 grudnia)
(niedziela, 1 grudnia, godz. 17:00)
(piątek, 21 czerwca, godz. 9.45).