"Cyfrowa Gmina" – wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym
50Głównym celem programu jest wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem i akcesoriami.
Zgodnie z Regulaminem Konkursu sprzęt przysługuje uczniowi, który:
- zamieszkuje miejscowość lub gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
- jest członkiem rodziny byłych pracowników PPGR (krewnym w linii prostej, tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie) – krewny mógł pracować w PPGR na terenie innej gminy niż Michałowice,
- uczy się w szkole podstawowej lub szkole średniej.
Gmina Michałowice uzyskała dofinansowanie w ramach Programu Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR” i dysponuje obecnie 1 komputerem stacjonarnym wraz z monitorem i oprogramowaniem. Zapraszamy uprawnionych do składania dokumentów o przyznanie sprzętu. Dokumenty można składać na każde uprawnione dziecko.
Osoby chcące wziąć udział w projekcie zobligowane są do złożenia następujących dokumentów:
- Oświadczenie dla rodzica / opiekuna prawnego – wypełnia rodzic / opiekun prawny osoby niepełnoletniej.
- Oświadczenie ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność – wypełnia pełnoletni uczeń, który ukończył 18 lat w bieżącym roku szkolnym.
- Oświadczenia o adresie.
- Oświadczenie o wyborze sprzętu.
Prosimy o dołączenie dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w PPGR.
Dokumenty można pobrać poniżej z załączonych poniżej linków.
Ponieważ Gmina dysponuje tylko jednym zestawem komputerowym w ramach tego naboru, sprzęt będzie mógł uzyskać tylko 1 Beneficjent, który spełni wymogi naboru opisane powyżej.
Sprzęt z oprogramowaniem będzie przekazany na własność Beneficjentowi programu.
Wypełnione dokumenty można składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Michałowice do dnia 11.09.2023 r. do godz. 14.00, Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice.
O terminie złożenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Michałowice – dzień/godzina/minuta.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu pod nr tel. 22 350 91 74/18
Dokumenty złożone po wskazanym terminie nie będą uwzględniane w składanym przez Gminę Michałowice wniosku o przyznanie grantu.