28.11.2022 12:40

Ogłoszenie o naborze wniosków na zakup paliwa stałego

372
Gmina Michałowice rozpoczyna nabór wniosków o zakup paliwa stałego dla gospodarstw domowych po preferencyjnych cenach.

Wnioski o zakup mieszkańcy mogą składać w terminie od 28.11.2022 r. do 15.04.2023 r.:

  • na piśmie w Urzędzie Gminy Michałowice Al. Powstańców Warszawy 1 (w Punkcie Informacyjnym)
  • lub drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej adres epuap: /4ld31qr0t1/SkrytkaESP .

Wnioski o zakup, złożone za pomocą środków komunikacji elektronicznej, opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

Ilość paliwa stałego dostępna dla jednego gospodarstwa domowego w ramach zakupu preferencyjnego wynosi:

  1. 1500 kg – do 31 grudnia 2022 r.,
  2. 1500 kg – od 1 stycznia 2023 r.

Wniosek o zakup preferencyjny paliwa stałego 

Pod numerem telefonu 22 723 52 36 można uzyskać wszelkie informacje dotyczące składania wniosków. Szczegółowe informacje przekazywane będą w Urzędzie Gminy w Punkcie Informacyjnym.

Do dokonania zakupu preferencyjnego jest uprawniona osoba w gospodarstwie domowym, która spełnia warunki uprawniające do dodatku węglowego.

W ramach zakupu preferencyjnego będzie można nabyć paliwo stałe – węgiel kamienny: groszek (ekogroszek) albo orzech.

System dystrybucji węgla wśród mieszkańców.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz umową zawartą z Polską Grupą Górniczą, Gmina zamówi węgiel po pozytywnym zweryfikowaniu wniosków o zakup preferencyjny paliwa stałego. Minimalna ilość węgla jaką Gmina może zamówić to 25 ton. Zamówienia będą realizowane transzami po 25 ton każda.  

Węgiel będzie dostarczany przez skład opału mieszczący się w Kozerkach przy ul. Wenus 1, tel. 501 551 512 lub 517 608 709. Umówienie terminu dostawy/odbioru węgla może nastąpić po weryfikacji dokonania wpłaty. Istnieje możliwość odbioru węgla własnym transportem.

Cena za 1 tonę węgla kamiennego wraz z transportem do mieszkańca bez względu na asortyment wyniesie 2000 zł.

Zakup paliwa stałego w 5 krokach:

  1. Złożenie wniosku w Punkcie Informacyjnym lub przez ePuap.
  2. Poinformowanie mieszkańca o wyniku rozpatrzenia wniosku.
  3. Zamówienie węgla przez Gminę.
  4. Dokonanie płatności przelewem na konto Banku Spółdzielczego w Raszynie: Nr 17 8004 0002 2007 0009 0623 0080.
  5. Umówienie w składzie węgla w Kozerkach terminu dostawy/odbioru węgla.

Załączniki

Opublikowany przez: Angelika Niedzieska
Podobne tematy: paliwo stałe, węgiel, wnioski

Zobacz także