Ogłoszenie o naborze wniosków na zakup paliwa stałego
371Wnioski o zakup mieszkańcy mogą składać w terminie od 28.11.2022 r. do 15.04.2023 r.:
- na piśmie w Urzędzie Gminy Michałowice Al. Powstańców Warszawy 1 (w Punkcie Informacyjnym)
- lub drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej adres epuap: /4ld31qr0t1/SkrytkaESP .
Wnioski o zakup, złożone za pomocą środków komunikacji elektronicznej, opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
Ilość paliwa stałego dostępna dla jednego gospodarstwa domowego w ramach zakupu preferencyjnego wynosi:
- 1500 kg – do 31 grudnia 2022 r.,
- 1500 kg – od 1 stycznia 2023 r.
Wniosek o zakup preferencyjny paliwa stałego
Pod numerem telefonu 22 723 52 36 można uzyskać wszelkie informacje dotyczące składania wniosków. Szczegółowe informacje przekazywane będą w Urzędzie Gminy w Punkcie Informacyjnym.
Do dokonania zakupu preferencyjnego jest uprawniona osoba w gospodarstwie domowym, która spełnia warunki uprawniające do dodatku węglowego.
W ramach zakupu preferencyjnego będzie można nabyć paliwo stałe – węgiel kamienny: groszek (ekogroszek) albo orzech.
System dystrybucji węgla wśród mieszkańców.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz umową zawartą z Polską Grupą Górniczą, Gmina zamówi węgiel po pozytywnym zweryfikowaniu wniosków o zakup preferencyjny paliwa stałego. Minimalna ilość węgla jaką Gmina może zamówić to 25 ton. Zamówienia będą realizowane transzami po 25 ton każda.
Węgiel będzie dostarczany przez skład opału mieszczący się w Kozerkach przy ul. Wenus 1, tel. 501 551 512 lub 517 608 709. Umówienie terminu dostawy/odbioru węgla może nastąpić po weryfikacji dokonania wpłaty. Istnieje możliwość odbioru węgla własnym transportem.
Cena za 1 tonę węgla kamiennego wraz z transportem do mieszkańca bez względu na asortyment wyniesie 2000 zł.
Zakup paliwa stałego w 5 krokach:
- Złożenie wniosku w Punkcie Informacyjnym lub przez ePuap.
- Poinformowanie mieszkańca o wyniku rozpatrzenia wniosku.
- Zamówienie węgla przez Gminę.
- Dokonanie płatności przelewem na konto Banku Spółdzielczego w Raszynie: Nr 17 8004 0002 2007 0009 0623 0080.
- Umówienie w składzie węgla w Kozerkach terminu dostawy/odbioru węgla.