Konkurs grantowy "Cyfrowa gmina" - wsparcie dla rodzin z popegeerowskich rodzin"
303Szanowni Rodzice, uczniowie szkół średnich,
Centrum Projektów Polska Cyfrowa ogłosiło nabór wniosków w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina -Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.
Głównym celem programu jest wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem i akcesoriami oraz, w uzasadnionych przypadkach, dostępem do internetu.
Zgodnie z Regulaminem Konkursu sprzęt przysługuje uczniowi, który:
- zamieszkuje miejscowość lub gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
- jest członkiem rodziny byłych pracowników PPGR (krewnym w linii prostej, tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie) – krewny mógł pracować w PPGR na terenie innej gminy niż Michałowice,
- uczy się w szkole podstawowej lub szkole średniej.
Gmina Michałowice zamierza złożyć wniosek w przedmiotowym konkursie, dlatego zapraszamy uprawnionych do składania dokumentów o przyznanie sprzętu. Dokumenty można składać na każde uprawnione dziecko.
Osoby chcące wziąć udział w projekcie zobligowane są do złożenia następujących dokumentów:
- Oświadczenie dla rodzica / opiekuna prawnego – wypełnia rodzic / opiekun prawny osoby niepełnoletniej
- Oświadczenie ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność – wypełnia pełnoletni uczeń, który ukończył 18 lat roku bieżącym roku szkolnym.
- Oświadczenie o wyborze sprzętu.
Prosimy o dołączenie dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w PPGR.
- Dokumenty można pobrać poniżej z załączonych poniżej linków.
- Samo złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania wsparcia.
- Wsparcie będzie możliwe po uzyskaniu przez Gminę Michałowice grantu na zakup sprzętu oraz po zweryfikowaniu danych zawartych w złożonych oświadczeniach.
- Sprzęt z oprogramowaniem będzie przekazany na własność beneficjentom programu, pod warunkiem, że rodzic/opiekun zobowiąże się do corocznego okazania sprzętu do oględzin stanu technicznego pracownikowi w Urzędu Gminy Michałowice.
Wypełnione dokumenty można składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Michałowice do 4 listopada 2021 r. (czwartek) do godz. 14.00, Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu pod nr tel. 22 350 91 74/18
O terminie złożenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Michałowice.
Dokumenty złożone po wskazanym terminie nie będą uwzględniane w składanym przez Gminę Michałowice wniosku o przyznanie grantu.